Kirjaudu sisään:
Unohtuiko salasana?

Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun!

Rekisteröidy »
Kotipuutarhuri

Huonekasvit

Valitse keskustelu

Vanhan ajan kukka »

Vastauksia 1, Viimeksi on vastannut minä vaan  •  Viestiketjun aloitti Marjatta

Viimeisin vastaus: "Marjatta , olko se huonekasvi vai ulkona oleva ?En ole koskaan kuullut tuollaista nimeä, osaatko kertoa siitä jotain muuta ? Tuli vain mieleeni apinankukka , se on k..."

Kesäpikkusydän arka? »

Vastauksia 3, Viimeksi on vastannut outi  •  Viestiketjun aloitti Tulip

Viimeisin vastaus: "Jos pakkasia on tulossa, kasvuston päälle voi laittaa muutaman havun, palasen pakkaspeitettä ti paksua harsoa."

Kukkien kestokastelusta »

Vastauksia 1, Viimeksi on vastannut outi  •  Viestiketjun aloitti Mikko Aho

Viimeisin vastaus: "Kyllä lankakonsti on ihan toimiva, mutta se kannattaa kokeilla etukäteen. Mielestäni kannattaa valita puuvillalankaa. Toinen langanpää laitetaan ruukkuun ja toinen pä..."

kiwi-hedelmä »

Vastauksia 2, Viimeksi on vastannut Ultsi  •  Viestiketjun aloitti Leena

Viimeisin vastaus: "Hei! Siemeniä, tosin kovin pieniä, on suhtkoht helppo ottaa hedelmälihasta veitsen kärjellä Serlan palaan. Pyyhit hedelmälihan Serlalla hyvin pois ja istutat esim. kak..."

Mustanmerenruususta »

Vastauksia 4, Viimeksi on vastannut Tulip  •  Viestiketjun aloitti Tulip

Viimeisin vastaus: "Kuule Pepi, kuulostaa just täsmälleen "mun" mustanmerenruusulta! Sillä tosiaan oli lehdet alta tosi upeen tummanpunaset ja päältä ihan tummanvihreet ja varret oli pune..."

Lehtikiilto »

Vastauksia 4, Viimeksi on vastannut tiedonkeräilijä  •  Viestiketjun aloitti Satu

Viimeisin vastaus: "Kaunista tulee mutta vain paksulehtisiin. Kissus ja Viirivehkakin mielestäni turhan ohutlehtisiä. Olen myös kuullut lehtikiillon vaikutuksestä keskenmenoihin sekä hede..."

sypressi parvekkeelle »

Vastauksia 1, Viimeksi on vastannut Pia  •  Viestiketjun aloitti jukka

Viimeisin vastaus: "Minä laitoin heti joulun jälkeen omani ulos kun huomasin että se kuivahti kastelusta huolimatta latvastaan.Siinä se on ollut koko talven tuulessa ja tuiskussa oven pie..."

Huonekataja ruskettuu »

Vastauksia 1, Viimeksi on vastannut Anitta  •  Viestiketjun aloitti JuhaR

Viimeisin vastaus: "Auringonpaahde ja kuiva huoneilma ruskettaa huonekatajan ennen pitkää. Kasvi vaatii kosteutta kautta vuoden ja talvella olisi viileä eduksi (kuitenkin plussan puolella..."

Lisää keskusteluja:1...128129130131132

Aloita uusi keskustelu:

Sinun pitää olla kirjautuneena sisään, jotta voit osallistua keskusteluihin.
Kirjaudu sisään sivun yläreunasta tai rekisteröidy käyttäjäksi »

Yhteistyökumppanien yritysesittelyt
GreenCare
Fiskars
Lassila & Tikanoja
Puutarha Tahvoset