Kirjaudu sisään:
Unohtuiko salasana?

Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun!

Rekisteröidy »
Kotipuutarhuri

Kasvimaa, kasvihuone ja hyötykasvit

Valitse keskustelu

Koristekurpitsa »

Vastauksia 2, Viimeksi on vastannut jonna  •  Viestiketjun aloitti johanna

Viimeisin vastaus: "Kuivatat vaan kunnolla niin ei tarvii hoitoaineita"

Miksi tomaatin lehdet tummuvat »

Vastauksia 0, Viestiketjun aloitti Satu

Viimeisin vastaus: "Minulla on parvekkeella ruukuisssa amppelitomaatteja ja niiden alimmat lehdet muuttuvat läpikuultaviski ja tummuvat rumiksi, miksi? Liittyykö kuumuuteen tai lannoituks..."

mansikan talvenkestävyys »

Vastauksia 1, Viimeksi on vastannut ANITA  •  Viestiketjun aloitti Katri

Viimeisin vastaus: "Asun hieman Oulun pohjoispuolella ja minulla on muutama Honeoye lajikkeen taimi. Ne ovat nyt kolmatta kesää ja hyvin ovat talvehtineet."

ruohosipulista »

Vastauksia 2, Viimeksi on vastannut Maria  •  Viestiketjun aloitti Maria

Viimeisin vastaus: "Kiitos vastauksesta!Leikkaan alas ja jään innolla odottamaan seuravaa satoa..."

rukolasalaatti »

Vastauksia 3, Viimeksi on vastannut Maria  •  Viestiketjun aloitti sama Maria jatkaa

Viimeisin vastaus: "Heips!Kiitos vinkeistä! Kylvin avomaalle ja nyt kun ne tulevat sieltä näkyviin niin laitan harson päälle. Toivottavasti saan nauttia monesta hyvästä salaattihetkestä..."

Tomaatit kukkii!? »

Vastauksia 2, Viimeksi on vastannut Ampiainen  •  Viestiketjun aloitti uusi

Viimeisin vastaus: "Koska hyönteisiä ei aina ole, eivätkä ne välttämättä löydä kasvihuonetta, kastelu kastelukannulla riittää vallan mainiosti pölytyksen suorittamiseen - myöskin paprika..."

maapähkinän kasvatus »

Vastauksia 1, Viimeksi on vastannut minä vaan  •  Viestiketjun aloitti Tiina

Viimeisin vastaus: "Hei , itselläni oli joskus sisällä kukkapurkissa,ja ihan tavallisessa kukkamullassa se kasvoi. Toin niitä joskus ulkomailta ja laitoin purkkiin. Olin niin tietämätön ,..."

Paprikat ja chilit »

Vastauksia 1, Viimeksi on vastannut Kaija Orkomies  •  Viestiketjun aloitti Vesa

Viimeisin vastaus: "Ohjeita paprikan viljelystä löysin Gustaf Almin ja Inger Palmstiernan Kasvihuonekirja. Lähetän kopion ko sivuista, kun lähetät osoitteesi kaija.orkomies@kemira.com"

Lisää keskusteluja:1...126127128129130

Aloita uusi keskustelu:

Sinun pitää olla kirjautuneena sisään, jotta voit osallistua keskusteluihin.
Kirjaudu sisään sivun yläreunasta tai rekisteröidy käyttäjäksi »

Yhteistyökumppanien yritysesittelyt
GreenCare
Fiskars
Lassila & Tikanoja
Puutarha Tahvoset