Vastaa kirjoitukseen: re: Mikä komposti sopii Pohjois-Suomen olosuhteisiin?

Ensimmäistä talvea kompostoin Globe-kompostoriin ja ainakin vielä kuumana käy. Mitä olen tuttuja haastatellut on heillä joka talvi kompostorit jäätyneet mallista riippumatta, mutta sitten keväällä, kun aurinko alkaa lämmittämään, ovat taas nopeasti sulanneet. Itse olen vuorannut kompostorin lumella ja sitä lisään sitä mukaan kun uutta sataa. Jokainen viikko minkä sulana pysyy on plussaa. Tietenkin asiaan vaikuttaa sekin, että minkä verran jätettä tulee. Jos jätettä tulee paljon, pysyy lämpötilakin korkealla ja kompostikin sulana. Me asutaan Rovaniemellä. Itse päädyin Globeen, kun se on iso ja siihen saa vielä korotusrenkaankin. Minusta Globe oli hyvän mallinen, saa paremmin möyhittyä kuin Biolanin pikakompostorin.Myös hinta oli ratkaisevassa asemassa, yhden Biolanin pikakompostorin hinnalla saa lähes kolme Globea.
Tämä on Captcha-kuva (http://en.wikipedia.org/wiki/Captcha). Sen näyttämiseen tarvitaan graafinen selain.
Tämä on Captcha. Sinun täytyy syöttää kuvassa näkyvät merkit ottaen isot ja pienet kirjaimet huomioon.

*merkkaa pakollista kenttää