Kirjaudu sisään:
Unohtuiko salasana?

Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun!

Rekisteröidy »
Kotipuutarhuri

Kompostointi

Valitse keskustelu

vuorimänty/ kasvatus »

Vastauksia 3, Viimeksi on vastannut Aaro (Frank) Huhtala  •  Viestiketjun aloitti pensas

Viimeisin vastaus: "Rivitaloni pihalla on kolme tanakkaa vuorimäntyä (niin veljeni on väittänyt) ja pituutta alkaa olla n. 4-5 metriä ja loppua ei tunnu tulevan. Kuitenkin se tunkee kovas..."

Nurmikkoa kompostiin? »

Vastauksia 3, Viimeksi on vastannut marja  •  Viestiketjun aloitti anonymous

Viimeisin vastaus: "Mitä olsi paras laittaa "lautakompostin " pohjalle ja siitä sitten edelleen. Onko hevosenlanta hyvää sellaisenaan ?"

Betoniputkeen kompostia? »

Vastauksia 2, Viimeksi on vastannut Maila Rissanen  •  Viestiketjun aloitti Tiedosta kiitollinen

Viimeisin vastaus: "Itse olen täyttänyt ison kaivonrenkan 2/3 osittain maatuneellakompostilla ja kylläpä ovat kesäkuvat ja esim. auringonkukat viihtyneet. Ei haissut mullan alta. Laita va..."

vuorimänty/ kasvatus »

Vastauksia 0, Viestiketjun aloitti pensas

Viimeisin vastaus: ""

Onnistuukohan? »

Vastauksia 3, Viimeksi on vastannut i  •  Viestiketjun aloitti aloittelija

Viimeisin vastaus: "Avomaankurkku ainakin onnistuu puoliraa'assakin kompostissa"

kompostorin käyttö »

Vastauksia 0, Viestiketjun aloitti tietämätön

Viimeisin vastaus: "Olen vasta siirtynyt ok-talon haltijaksi ja pihallamme on kompostori, jonka käytöstä minulla ei ole hajuakaan. Se on päältä täytettävä ja ed. omistajien toimesta täynn..."

kosteutta kompostiin »

Vastauksia 4, Viimeksi on vastannut Kaija.orkomies  •  Viestiketjun aloitti uusi tumpelo-kompostoija

Viimeisin vastaus: "Tumpelolle kompostin kastelusta,jos kompostin ainekset ovat kuivia, ne eivät maadu. Siksi olisi hyvä kastella. Jos ei muuten onnistu, kaiva pikku koloja istutuskauhal..."

Uusi kompostoija »

Vastauksia 3, Viimeksi on vastannut paulastiina  •  Viestiketjun aloitti satu

Viimeisin vastaus: "Kompostorivertailuja joskus tulee vastaan, mutta suurin merkitys on sillä ihmisellä, joka kompostoria hoitaa. Jos aiot kompostoida myös talousjätettä ja varsinkin jos..."

Lisää keskusteluja:1...24252627282930...32

Aloita uusi keskustelu:

Sinun pitää olla kirjautuneena sisään, jotta voit osallistua keskusteluihin.
Kirjaudu sisään sivun yläreunasta tai rekisteröidy käyttäjäksi »

Yhteistyökumppanien yritysesittelyt
GreenCare
Fiskars
Lassila & Tikanoja
Puutarha Tahvoset