Kirjaudu sisään:
Unohtuiko salasana?

Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun!

Rekisteröidy »
Kotipuutarhuri

Kompostointi

Valitse keskustelu

vanha risukasa »

Vastauksia 1, Viimeksi on vastannut Kaija.orkomies  •  Viestiketjun aloitti uusasukas

Viimeisin vastaus: "Tarkoitatkohan kukkamultana perennoille? Jos niin, vastaus on kyllä. Kuoriaisista en osaa sanoa näkemättä niitä."

Harmaa komposti »

Vastauksia 0, Viestiketjun aloitti Sari

Viimeisin vastaus: "Meillä on Stigan altapäin täytettävä kompostori. (Toimii kiitettävästi myös talviaikaan.) Innostuin keväällä tehostamaan kompostorin toimintaa heittämällä jätteiden se..."

Lehtien kompostointi »

Vastauksia 3, Viimeksi on vastannut Tepa  •  Viestiketjun aloitti Eeva

Viimeisin vastaus: "Onko vaara, että tällaiseen puukehikkokompostoriin tulee raoista rottia tai muita eläimiä?"

Vinkki »

Vastauksia 0, Viestiketjun aloitti Tanja

Viimeisin vastaus: "Tilasin YTV:ltä kompostointioppaan. Olen itse vasta suunnittelemassa kompostorin hankkimista, joten olen etsinyt tällaista perustietopakettia. Oppaasta löytyi perustie..."

Komposti kateviljelyyn »

Vastauksia 1, Viimeksi on vastannut outi  •  Viestiketjun aloitti Katja

Viimeisin vastaus: "Kyllä puoliksi hajonnutta kompostia voi levittää lannoitteeksi kasvimaalle tai puutarhakasvien juurelle. Koska se on maatunutta kompostia väkevämpää, sitä ei kannata l..."

kompostori tönkköjäässä »

Vastauksia 6, Viimeksi on vastannut Tiina  •  Viestiketjun aloitti siili

Viimeisin vastaus: "Hei äkkiä hiivaa meidänkin kompostoriin!!!"

Koiran kakat kompostiin? »

Vastauksia 3, Viimeksi on vastannut Tiina  •  Viestiketjun aloitti Emilia

Viimeisin vastaus: "Yhtenä kesänä eräässä isossa kennelissä kerättiin koiran kakat yhteen isoon kasaa (sitä tosiaan oli!) ja pari vuotta niitä siinä maadutettiin ja lopulta istutettiin si..."

pajut kompostiin? »

Vastauksia 1, Viimeksi on vastannut kompostoija  •  Viestiketjun aloitti punoja

Viimeisin vastaus: "Olen itse hakettanut silppurilla pajunoksia ja laittanut ne kompostiin. Tämä on hyvää seosainetta ruokajätteiden sekaan."

Lisää keskusteluja:1...2526272829303132

Aloita uusi keskustelu:

Sinun pitää olla kirjautuneena sisään, jotta voit osallistua keskusteluihin.
Kirjaudu sisään sivun yläreunasta tai rekisteröidy käyttäjäksi »

Yhteistyökumppanien yritysesittelyt
GreenCare
Fiskars
Lassila & Tikanoja
Puutarha Tahvoset