Kirjaudu sisään:
Unohtuiko salasana?

Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun!

Rekisteröidy »
Kotipuutarhuri

Kompostointi

Valitse keskustelu

Sahanpurut? »

Vastauksia 2, Viimeksi on vastannut Matti Viikari  •  Viestiketjun aloitti Sepe

Viimeisin vastaus: "Öljyn määrä on varsin pieni. Suurempi murhe on varsinkin havupuiden hartsiaineet, jotka ovat maan normaaleille pieneliöille haitallisia tai ainakin vaikeasti hajotet..."

Biolanin kompostoive huussi? »

Vastauksia 3, Viimeksi on vastannut SUHUUR  •  Viestiketjun aloitti Tintti

Viimeisin vastaus: "OLEN KÖYHÄ EI OLE TALOA OLEN MINUN KAVERIN LUONA HALUAN OMAN KODIN ILMAISEKSI JA PUUTARHAN PLIIDE PLIIDE PLIIDE OON KÖYHÄ JA MUN KAMU EI OTA MUA PITKÄKS AIKAA SEN KOTII"

Pajupallokomposti »

Vastauksia 5, Viimeksi on vastannut outi tynys  •  Viestiketjun aloitti Tarja

Viimeisin vastaus: "Pajupallokompostorin kuva on Kotipuutarha-lehden toukokuun numerossa.Punomisessa täytyy huomioida sekoittaminen ja tyhjentäminen, sillä tiiviin pallon tyjentäminen on..."

Miten herätän kompostin? »

Vastauksia 1, Viimeksi on vastannut Kaija.Orkomies  •  Viestiketjun aloitti Paivikki

Viimeisin vastaus: "Onko omistamasi malli eristetty? Lukaisitko kompostointi keskustelun onko se näin vaikeata?"

Ruskoliljan sipuleita/tai taim »

Vastauksia 2, Viimeksi on vastannut TUPSUKKI  •  Viestiketjun aloitti Sohvi

Viimeisin vastaus: "HEIPPARALLAA SOHVI! MULLA OLIS RUSKOLILJAA ANNETTAVAKSI MUUTAMA SIPULI. ODOTETAANKO KEVÄÄSEEN, ETTÄ LÄHTEVÄT PAREMMIN KASVUUN. ASUN 4-VYÖHYKKEELLÄ,POHJANMAALLA. TUP..."

kompostikäymäläongelma! »

Vastauksia 2, Viimeksi on vastannut Neppari  •  Viestiketjun aloitti suvi

Viimeisin vastaus: "Olemme jättäneet jätökset muhimaan puoleksi vuodeksi - vuodeksi itsekseen ja sitten sekoittaneet tavallisen kompostin sekaan. Yleensä nämä sekoitukset on tapahtuneet s..."

Bakteereja käymälään »

Vastauksia 2, Viimeksi on vastannut Neppari  •  Viestiketjun aloitti eevis

Viimeisin vastaus: "Meillä on ollut mökillä kuivakäymälä nyt reilu 2 v. ja meidän käymälään kuuluu tuuletin, jota on pidetty päällä pääasiassa kesäisin. Alkuun jätimme vessan ilman tuulet..."

Nurmikon kompostointi »

Vastauksia 1, Viimeksi on vastannut Iris  •  Viestiketjun aloitti Heidi

Viimeisin vastaus: "Kyllä voit, ruoho sisältää paljon typpeä, ja antaa vauhtia kompostointiin. Voit myöskin jättää nurmikkoon missä se lannoittaa, jos ei se haittaa. Tietysti jos on oikei..."

Lisää keskusteluja:1...26272829303132

Aloita uusi keskustelu:

Sinun pitää olla kirjautuneena sisään, jotta voit osallistua keskusteluihin.
Kirjaudu sisään sivun yläreunasta tai rekisteröidy käyttäjäksi »

Yhteistyökumppanien yritysesittelyt
GreenCare
Fiskars
Lassila & Tikanoja
Puutarha Tahvoset